Friday

The reason why -.-


Sebab-sebab Mai Nur Rasyidah tidak suka pergi Kem PLKN :

1. Sy x suka peraturan . I mean sy xsuka ikut peraturan :3

2. Hostel .
Sy xpenah menginap di hostel . Dulu aku pernah lah duduk hostel sekolah itu pun dipaksa ada program whatsoever paling lama 2 hari je . Hehe. Di hostel mandi kena ikut turn . Mandi kena bawak besen segala . Mandi pon xboleh lelama . Mandi di hostel kena pakai baju dulu sblm keluar dr bilik air -.-' Mandi lambat confirm air bertakung . Sy sangat tidak selesa . Paling risau , sy x mandi air sejuk atau air dari bukit . Dikhuatiri sy akan menghadapi penyakit parkinson :3

3. Berkawat
Aku xsuka berkawat . Ntah aku memang xsuke . Aku x gegirl tapi aku mmg xsuke ! Ba

4. Uniform
Aku xsuka semua uniform dr kem tu . Kay fullstop !

5. No gadgets !
I can't live without my gadgets -.-'

6. Kawan baru
Sy bukan sombong . Tp sy x pandai beramah mesra dgn orang baru . I dont speak alot with people :(

7. Makan
Sy xkuat makan . Eh sy xkesah sy xmkn walaupun ape yg sy tau 1 hari tu mkn sampai 6 kali eh ? Kay weml tp sy jarang mkn . Sgt jarang . Aku risau aku ni dh xmkn nasi tapi aku akan mkn hanya buah atau sayur sahaja untuk hilang kan rasa lapar . Mane lah nak cekau buah malam2 buta tgh hari buta kat kem tu , alahaiii 

8. Rushing
Aku x suka rushing ! Aku xsuka dgar bunyi wisel yg terpekik2 suruh cepat . Aku xsuka  !!!!

9. Make up -.-
Kat luar ke kat dalam ke aku x pakai make up . Tapi aku xsuke tgok perempuan lain bermake up . Bukan jeles . Tapi alahhhh dalam kem je kotttttttttt . Jgn lah bertepu ber eyeliner ber shadow ber maskara ber ber ber tu . Kat luar tu hang punya pasai lahh . Alahhhhh rimas lah titew tingok -.- Natural kan elokkkkk 

10. Omaiiigod . Igt dah habis yang xsuke . Ada lagi :'( Okay this is the worst
Cuci bajuuuuuuuuuu cendiwiii :'''''''(

bye , tetibe hilang mood

3 comments:

Atyra Punyer Blog:) said...

Terpilih jugak ke PLKN? Sama lah kita pon.

Roxy's said...

atyra : same lah kiteeee :(

Dianaa said...

Hihi! Firstly I pun tak suka bila dapat PLKN and risau tak dapat kawan, memilih bab makan2 ni. But semuanya okay. Kawan pun ramai, makan semua okay. Diorang sediakan buah juga masa makan ;) so jangan risau sangat k.