Wednesday

Rakan seperjuangan

Honestly I dont know what to say . Arh take a look dulu ah :3




So yeah , this is it . Finally this is what we've been waiting for . After a couple a months leaving school . So yeah tadi pegi sekolah amek result . Amek pon dalam pukul 2 sbb cikgu buat majlis what so ever tulah sbb result Batch 2011 meningkat tinggi *bangga*

So finally aku amek result tadi . Alhamdulillah aku tetap bersyukur dgn apa yang aku dapat . Memang lah x mencapai target , tapi yeah aku redha . Rezeki masing2 kan . Nak tau result aku ? Heheh seriously result aku teruk . Apa yang aku target memang jauh keciciran cewah :p Tapi alhamdulillah xde 'G' . Alhamdulillah credit kay . Physics yang xpernah lulus tu boleh credit , memang sgt2 bersyukur HAHAH :D

4 comments:

nur nadzirah said...

berapa dapat ?

Roxy's said...

secret :p

nur nadzirah said...

nurnadzirah94 (skype)

Liyana Izzati said...

Tahniah la sis. Dapat ciput gak :)