Tuesday

Jangan tanya kenapa ku uploadkan gambar ni . Tanya tu kenapa banyak alat tulis . Aku pun pelik lah boleh pulak banyak . Kalau dulu time sekolah , pembaris tak penah ada . Pemadam lagi lah , tiap2 minggu guna pemadam baru . Bila buat latihan math/addmath , time tu lah pemadam hilang lah , kena potong dgn kawan . Sampai satu hari tu aku bawak pemadam baru panjang , ada ke patut si anak Mengom tu tanya aku ni aku punya ke , mana aku dapat . Tak ke sial dia . Bila aku bawak buku rujukan tebal2 , mcm buku rujukan kimia tu , dia jugak tanye . Ni kau beli ke , aku tak cye ah kau beli buku2 gini . Hahahaha babiii

As aku sekarang mmg lifeless duduk rumah terperap dlm bilik , so ape aku buat ? Aku decorate itu lah ini lah , cat bilik lah . Ni kalau pakcik aku tgok kehidupan aku sekarang , mesti dia ckp mcm ni 'Kau ni kalau dibiarkan , boleh jadi tadika bilik kau ni' Hahahaha Then aku pegi kemas almari baju semua , keluarkan kotak yang bertimbun2 tu . Tu yang aku jumpa pemadam pembaris pen warna whatsoever tu . Damn lifeless told ya.xx

No comments: