Saturday

Cheers Eww Stuffs

Photobucket

This is for you. All of youuuu and including you ! Hey come on lah Jangan gelabah and rakus sangat Berani jumpa lah Ohh dalam Facebook kau lah Akak Long yedak ? Heyy orang tak pandang lah Please lah dont act like a childish lahh Dah berape tahun tak solat 5 waktu ? Patut lah mengah macam takde makbapak Woii kau balik kampung lah tengok mak kau yg susah payah pg kerja tu . Faham ?

And kau lagi sorang . Jangan nak bajet kau besar sangat Pergi lah usaha tolong mak kau tu kerja buat air ke apa ke Hidup susah buat cara hidup susah Jangan nak berlagak hidup senang ! Rumah pun tak teratur ada hati nak kutuk orang ! Ya Allah awak ni Kesian lah tau tak ! Macam nak mengalirkan air mata untuk awak dengan keadaan awak yg tak berape siuman tu Bapak awak tak ajar awak eh ? Tak penah nasihat kan awak ? Eh jap , awak ada bapak ke tak ? Kesian lah tengok golongan2 mcm ni Bagus campak ke negara miskin sana !

p/s : aku tak marah and aku tak panas . aku cool je tengok korang ni semua . nampak sikit aku lebih matang daripada korang . korang je bodoh2 buat diri tu macam bebudak menyalak sini sana. aku relax je apeadehal ? nak tau kenape aku cool ? sebab aku pikir korg ni tak cukup kasih sayang dari makbapak . kesian lah haiii okay , kesian kesian. Like seriously :)

No comments: