Saturday

Photobucket

6 more papers to go , muax ! yey ! lagi berape hari je kot , patu wa boleh blah , boleh party nyenyeneye Cheers up ! Serious aku ckp , nnti aku mesti rindu cikgu2 aku yg cool gile tu And aku sebenarnye nak sgt bila dah habis sekolah lepak dgn cikgu , bergossip bagai kan cikgu Kekadang aku pikir aku ni tk berhak nak berkawan dgn cikgu sbb yelah aku ni free hair , keluar pon pakai baju kekadang tu tk cukup kain ye dak ? tp comel la en en en haha

Tapi bila pikir balik Why not kau tegur cikgu kan Tu mmg life aku kan Yang penting kite haruslah menghargai cikgu2 kite , bermanis muka cewahhh Betol en ? Pikir balik lah , kalau aku jadi cikgu then student aku nampak aku kemain lari WTF ? so aku rasa aku tk salah nak berkawan dgn cikgu lepas habis sekolah ni kan cissss :D and aku pun dah laksanakan tanggungjawab aku sebagai bekas anak murid cikgu

Macam sebelum2 ni , aku pegi usya tempat utk jamuan then dekat je dgn rumah aku tu ha Tempat lepak aku je pon, hehe So aku just pegi sana macam biasa siput bersimpul atas kepala Dulik tidak Then cikgu sampai aku pun salam gitu First tu aku tgk mcm pandangan cikgu dekat aku mcm a lot of meanings gitu Tapi aku buat dek je Nilah life sy cikgu Buat ape sy nk fake pulak dpn cikgu Lambat laung cikgu tau jugak Ala bukannye aku taknak berusaha buat perangai elok Eh tapi perangai aku elok kot Cume tak bertutup kepala kan cikgu

Aku pikir nanti kot2 tgh jalan2 dekat sebelah Zara tu kan , tut2 jumpa cikgu Takkan aku nk lari kan Tapi kalau hari tu aku pakai bikini mungkin terus hilang :3 Forget it Ha so aku sekarang buat longoi je jumpa cikgu salam cikgu , amboi siap berbual Cikgu2 aku mmg cool gile wa ckp lu Semalam aku tgh cycling tepi laut , then aku nampak kereta masuk dekat kawasan tu Aku buat dek je Then cousin aku ckp , omg cikgu kau dok Aku pun ckp mane2 , haha Then aku terus pegi dekat dyrang lagi pun tu cikgu2 yg aku jumpe utk usya tempat jamuan tu jugak hehe

Ceh dengan muka sememeh gitu Aku pun cakap Cikguu ! Cewah ha nampak tu punya lah cool kan aku tegur cikgu Cikgu pun okay je Ala aku bknnye bt perangai tak elok Boleh dikatekan mcm cool lah aku tegur cikgu Siap bergossip uoolls kan cikgu erna dgn cikgu son ? hehehe Then dyrang nak balik tu , aku pun salam blah Then when it comes to social network Aku pun mencari cikgu then add Ha patu aku siap msg Cikgu , nnti approve kite taw Muahahahaha:D cool en en ? Tak salah kot , kalau tanpa cikgu2 tu , aku takdelah berjaye gini Hehehehe , berjaya sikit lah :p

Tapi satu hal Berani2 aku, aku tak berani tegur ustazah aku tu Ustazah Muzaimah Tapi sumpah aku dulu mane lah baik sangat dgn dia Tau lah aku ni kekadang tersilap langkah dekat sekolah tu hehe Tapi serious tahun ni aku syg dekat ustazah aku tu Walaupun dalam class aku ni mcm forever alone dekat tgh2 tu sbb bdk sblah blah pegi masuk Pen. Moral so on lah So aku terlonggok dekat tgh2 tu Mungkin jadi tumpuan utama ustazah aku tu hehe Then bila tanya pasal ni lah agama ni , mmg payah mulut aku nak jawab Yg lain je berebut2 :(

Haihh aku taktau lah nak ckp mcm mana sayangnye aku dkat ustazah aku tu Cool taw ustazah aku Bila dia mengajar bab aurat Aku jelah menyengih sememeh gitu hehehe Haihh ustazah ni perli aku je kann hahaha And that's why aku tak berani add cikgu Aku cari acc dia patu terus click Block hahaha Aku bknnye jahat sombong Tapi niat aku tu baik Taknak lah ustazah aku tgk life aku Mesti dia sedih tgk dia tak berjaya bimbing aku hehe Tapi don't worry ustazah solat wajib sehari semalam saya tk tinggal :)

Tapi bila aku tengok budak2 cina bergambar dgn dia lately, siai jeles taw aku Nak dugekk :( Then kekadang ustazah citer , dia ckp mcm ni ' bagus tak budak2 cina yg dah habis sekolah, jumpa saya tegur berbual dgn sy ' and aku pun yelah cikgu sy pun teringin nak tegur cikgu , nak berbual dgn cikgu Tapi aku rasa aku tak layak ddk sebelah ustazah aku dgn aku tak tutup aurat Sedih ustazah aku tu Kekadang tu aku tgh drive , terserempak ustazah kemain tunduk kepala taknak ustazah nampak Cehhh mcm lah ustazah teringin nak tengok aku :p

So back to the main Aku mmg bukan student yg takkan tegur cikgu bila dah habis sekolah kecuali Ustazah hehe So ucapan utk Cikgu Erna , Cikgu Sonita , Cikgu Suhaila , Teacher Rhyss and cikgu2 yg lain lah Sy syg cikgu Cikgu mmg cool lah :p Nanti esok lusa sy dah berjaya, cewahh Sy mesti punya cari cikgu Ya Allah mesti rindu dekat cikgu2 :( Sy hanya mmpu mendoakan kebahagian cikgu Cehh macam cikgu2 aku usya belog aku je hihihihi I love you teachers.xoxo

No comments: