Sunday

yeay my uncle my handsome uncle balik kampung weee:D as always bila pakcik ada dekat kampung mmg tak reti ddk rumah. tiba-tiba boleh jadi burung hantu. you know what i mean ? jyeahhh that's what im talking 'bout :D so semalam lepas berbuka kiteowang pegi jb je. phewww--' jb je kot yang ade kan hihi so kiteorang pg jusco tebrau ha tengok jusco lagi. actually pg jusco hanya untuk beli donut j.co sebab baru ada dekat jusco eee i'm lovin' it ! eh bukan ! dgn nak beli baju Guess hihi teringin sangat okay. okay lah kan mintak birthday present dgn pakcik Guess seketul pon jadi heee.

iklan jap

Photobucket
1 dozen muahh:*

Photobucket
ha itu dia. dia dah mai dahhh:D

blahblahblah Guess takde yg menarik hati. baju semua macam akak2 jek tak bersedia lagi lah iteww. hee. lepas tu beli Roxy je kay thankyou uncle takpe Roxy pun jadi lah beach girl kan everyday I'm surfing hahaha. lepas pg jusco tu mcm biase lah tak pegi Stulang Danga Bay Pasar Karat. kay malam ni kiteorg pegi pasar karat tu. serious im not so into it lah. aku berdebar kecut pg situ sbb environment dekat situ asdfghjkl macam err entah aku tak tau nk ckp mcm mana. yg pasti mmg aku takut, so aku mmg melekat je dgn pakcik aku takut tgok muka gangster2 beetch bersepah ya ampun aku tak blh betui mcm eh bdk ni takde life sia kesiannyewww hahaha.

layan iklan jap

Photobucket
driver saya dan bodyguard saya diimport dari Nepal :|

Photobucket
oops cekciiii HAHAHA

blahblahblah 1 or 2 am kiteorg pon balik. eh ada lagi. bila dah sampai rumah, kiteorang lepak depan rumah bergossip. siap minum air bertenaga Monster. ehem, fly dari Australia okay. asek tengok orang pakai baju Monster je kan, ha ni aku siap minum skali. peh memang bertenaga abis lah kiteorg lepak bergossip sampai sahur then lepas sahur pukul 6am baru tidur. ha nampak nampak ? Monster memang baik punyaaa:D

iklan lagi :D

Photobucket
ha nampak? sorry ni bukan model dari Australia:D

kay dah aku pun dh nak tidur dah ni nak mimpi apek lagi hehehee. esok wa sekolah. yang penting hari ni wa happy sbb wa baru balik dr shopping peh bahgia betul aku. kau igt kau sorang bahgia ? aku bahgia bila dgn kau tapi bila kau dh takde aku bahgia dengan duit HAHAHAHA evil laugh


xoxo

No comments: