Sunday

Photobucket

jyeahh pagi pagi dah bangun mandi make up mascara eyeliner blahblahblah pg practical kereta :D sumpah wa nervous kecut nk mmpos bawak kereta manual pui. jantung aku ni jgn ckp lah mcm nak terkeluar , kay tipu. bila turn aku peh gelabah gila jalan nak masuk kereta je aku dah gelabah hambik kau. dah masuk kereta, org tu tanya pandai drive tak ? aku pun muka confident jawab pandai ! tapi manual tak pandai, kuangkuangkuang :D

lepas tu dia ajar macam mana nak tukar gear eh ? ha tu lah memang aku tak igt lah. then dia suruh start tekan clutch masuk gear reverse lepas clutch slowly. kay in my case. aku mmg gelabah tak phm dia ckp aku pakai lepas je clutch mcm tu then enjin kereta mati HAHAHAHA boleh bayangkan tak malunyaaaaa :D kay takpe 1st time kan. then start enjin nk reverse lepas clutch slow slow pui enjin mati lagi yeay gelak lagi !kali ke-3 pun same then kali ke-4 alhamdulillah akhirnya keluar jugak kereta Produa Kancil dari park tu :D lepas tu just drive dalam kawasan tu eleh senang rupanya bawak manual je. tapi satu hal je, bapak berpeluh tangan aku pegang stereng mcm nak tercabut tangan pusing streng tu bapak kerass kereta murah HAHAHA jkjkjk


**lepas abis practical ni dah boleh buat drift:D


xoxo

No comments: